lördag

Tjatja,

valborg var bäst, firades verkligen med ALLA mina brudar.. träffade verkligen typ alla jag känner.. Helt underbart var det. <3 Var överallt också, liljeholmen, kilallén, vätterstranden, stadsparken, stan, mc, huskvarna, öxnehaga, JA överallt! Men orkar inte ta allt i detalj för då blir det ett megalångt inlägg. Det var iaf bäst och måste ske oftare. Idag har jag varit i skogen och kollat till hur mirja hade det på skogsfesten, jag har varit på max och käkat och jag har glott film :) Ikv ska jag bara ta det lugnt hemma, vill och orkar inget annat.. Imorgon blir det att spendera dagen med min älskling, lika underbart som vanligt.. & MATTIAS, DU VET ATT JAG ÄLSKAR DIG! <3 Nu ska jag kolla om det finns något roligt på tvn eller något, vi hörs senare! :)


puss //sofierunnzell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0