bloggpaus.

Hej igen!

Jag vet att det var evigheter sen jag bloggade sist, men det är faktiskt för att jag bestämde mig för att ha en bloggpaus.. nästan en datapaus tom. och inte sitta vid datan så mycket :) .. men nu fick jag lust att blogga igen, kommer nog aldrig bli en person som bloggar flera gånger per dag (som min lilla thess ;)), men jag ska försöka att skriva minst ett inlägg per dag iaf.
Sen sist jag skrev har det hänt mycket, jag har umgåtts med Thess, André, älskling och co. väldigt mycket.. vi har fiskat sjukt mycket. Jag har varit hos pappa, jag har träffat Nathalie Vikander igen efter fyra år - underbart. Jag har gjort MYCKET. Men det skiter jag i att skriva om nu eftersom att jag somsagt hade datapaus för att INTE skriva allt osv, haha.. Så nu börjar jag om och skriver om det som kommer hända, inte det som hänt! :d

Vädret blir bättre och bättre för varje dag som går. Jag mår bättre och bättre. Blir kärare och kärare. Känner mig tryggare med mig själv och börjar få bättre självförtroende (fortfarande inte bra, men inte lika kasst som innan heller). Jag är sams med pappa och hela familjen, på riktigt denna gången. Det är snart sommarlov, jag har fått sommarjobb osv osv osv.. allt känns megabra just nu faktiskt! älskart!

Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på datan, sen ska jag ut i det fina vädret och gå en promenad, skönt som fan.. Har börjat göra det varje kväll, nu behöver man ju inte frysa längre när man gör det så!

Vi hörs.
Puss //Sofierunnzell

Kommentarer
Postat av: thess

ojojojoj jag är duktig :D

och du är bäst sofie, vi ska ha ruuuligt på lördag! och det är underbart att det är bra mellan dig o barkz och att du mår bra =) du förtjänar de bästa <33

2010-05-21 @ 00:03:56
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0