irriterad..

God eftermiddag folks ! :D

Vill börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering, men somsagt tar det nog ett tag innan jag kommer igång jag också.. Hur som helst, efter det förra inlägget hade jag info&layout sen mötte jag Thess och hon vad med på min sista lektion där vi bara kollade på New Moon.. förstår inte hur man kan tycka att Edward är snygg eller att dom filmerna är bra.. haha. Slutade vid 12.00 så efter skolan åkte jag och Thess ner till hennes skola och gick runt lite och såntdär.. Skulle egentligen träffa en person men hon var tydligen hemma, haha. Sen följde Thess med mig hem för att hon inte orkade skolan, hon har ju precis blivit utskriven så hon var lite ledsen för det. Självklart är det hur skönt som helst att vara fri igen, men samtidigt jobbigt. Men du vet vart du har mig, hjärtat!
Väl hemma hos mig så ringde vi Thess drömprins (andré, thihihi!), vi pratade lite med han, käkade lite och satt vid datan och dunka musiiic. Nu har hon precis åkt till ett möte men kommer tillbaka sen så då vet jag inte vad vi ska hitta på. Vid åtta ska jag iallafall möta mamma i stan, så har hon en överraskning.. IIH nyfiken!

Nu ska jag lägga min i soffan och slappa med en c-vitamin och vila lite. Känns som att jag börjar bli sjuk och det är bra med vitaminer då! :)

Puss /sofie..


Gammal bild på mig och Thess sen i somras när vi var på liseberg, HAHAHA.


Kommentarer
Postat av: thess

HIHIHI ! (min drömprins) hihih.



Jag älskar dig bff <3

2010-03-31 @ 20:56:29
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0