failure.

Godmorgon!

Nu sitter jag i skolan och har näthandel B, inte precis det roligaste men.. Missade bussen imorse så jag fick gå hela vägen till skolan, jobbigt som fan. Okej, det är inte långt men man orkar inte på morgonen. Har bara två lektioner kvar, info&layout och engelska.. på engelskan ska vi kolla på New Moon, "i loooveee yoouuu, i cant live without youooo, lalala" usch, jävla trams! :)

Thess Wester är förresten världens smartaste människa.. Hon skrivdes ut idag från ett behandligshem där hon suttit, så får jag ett sms "FRIIIIII SOM EN FÅÅÅGEEEL!!!", ca tio minuter efter får jag ett sms "fan jag hoppade på fel tåg och är påväg mot Skövde".. så nu är hon fast i en håla någonstans, hon vet inte vart hon är eller någonting. Det är bara hon som lyckas med sånt, HAHAHAHA FYFAN :d<3

Men nu ska jag jobba vidare med några frågor så inte krause blir ledsen. Hörs när jag är hemma,
kussssssssssss.


thess
Gammal bild på mig och Smarta thess :)

Kommentarer
Postat av: thess

HAHAHAHHAHA ! SMARTASTE THESS :D <3

2010-03-31 @ 20:55:15
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0