torsdag&migrän

Hej.

Har inte kunnat blogga idag, har varit i skolan och sen fick jag AKUTMIGRÄN och har legat i soffan hela dagen och mått skit.. men nu börjar det släppa så det känns skitbra. Hv-firandet igår va sådär, sjukt dåligt väder och inte så jävla skön stämning heller för den delen. ;p När det var slut drog jag och min älskling hem till han och myste galet ett tag.

Imorgon är det valborg och det ska firas med vänner, MEN jag ska vara nykter. Känner verkligen att det blivit för mycket på sistone och jag orkar inte svika min familj mer.. så det blir en nykter valborg för mig.. känns faktiskt rätt skönt! :)

nu ska jag lägga mig i soffan igen, inte helt bra i huvudet än.
puss //sofierunnzell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0