torsdag

Hejhej.

Har varit väldigt dålig med att uppdatera på sistone, men jag har varit upptagen hela tiden typ.. och har inte riktígt känns för att blogga. Sitter i skolan nu iaf, slutar om ca en timme, så då ska jag hem och umgås med Mirja antar jag.. Vad jag gjort när jag varit upptagen är att i måndags var jag med min älskling, bojan och jasmin. Vi var först på teater, sen åkte vi hem till dom och chillade och rökte vattenpipa, sjukt nice! :) Tisdag spenderades med min älskling hemma hos honom, vi bara myste & myste! Igår kom Mirja hem, underbart.

Kommer nog inte blogga så bra nu på ett tag heller, kanske någon gång ibland i skolan.. Men inte mycket efter skoltid, vill passa på att vara med min syster när hon bara är hemma i ca. en vecka. Imorgon ska Mattias sova hos mig, så det blir vell att vi umgås med mamma & syster och bara tar det lugnt.. och resten av helgen vet jag inte vad jag ska göra. Vi hörs iaf när vi hörs..

Pooess //sofierunnzell


Kommentarer
Postat av: thess

vi måste träffas snart, älskling jag saknar dig som fan..

2010-04-22 @ 21:06:11
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0