sooooool

Godmorgon.. eller god eftermiddag?

Vaknade för ett rätt bra tag sen, men har inte haft tid att blogga eftersom att min älskling har varit här! :) Igår blev det en nice kväll med bara massa film, godis och mys. Mamma och Mirja gick och la sig tidigt eftersom att dom skulle på kryssning tidigt imorse.. Så nu har dom åkt och kommer hem på måndag. Somsagt, vaknade tidigt vid klockan tio, sen dess har jag bara myst oså med Mattias och dom sista 45minuterna innan han åkte så satt vi ute i solen och stekte! :D Jag verkligen äääälskar dagens väder, hur stekigt som helst ju! Lite skillnad från igår när det haglade och allt, haha.

Idag har jag änsålänge inget inplanerat förutom att jag ska kolla på HV vid halv fyra.. sen blir det antingen att bara vara hemma och chilla antar jag eller så kanske jag ska grilla med Josse och hela hennes familj, myspys! :) Beror på vad mamma tillåter och vad Josses mamma säger.

Nu ska jag iaf gå ut och steka lite i solen med en tidning och apelsinjuice! mumma.
Puss //sofierunnzell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0