söndag

Godmorgon!

Har inte suttit vid datan någonting sen i fredags, därav den dåliga uppdateringen.
I fredags blev det iaf lite party med alla mina brudar, vi var hur många som helst.. Träffade även på min bby och hans kompisar, blev sjukt förvånad när bark hade KAVAJ! och han var inte lite rädd om den heller, haha. sjukt roligt var kvällen iaf. Men nu ska jag ta det lugnt ett tag framöver, har både lovat mig själv och min mamma det.. Måste fan inse någon gång att jag inte kan fortsätta såhär. Lördagen tog jag det bara lugnt, åkte in till stan och träffade min älskling ett tag, sen hem och kollade film med mamma! :) mysigt. Idag har jag inte gjort någonting än så länge, vaknade för en timme sen ungefär.. så har inte hunnit med någonting. Ska inte göra något idag heller, ska bara vara hemma och inte göra ett skit. Imorgon ska jag vara med min älskling, och på onsdag kommer min syster hem som jag saknar så himla mycket! (om flyget går som det ska villsäga.. till tyskland tar hon sig iaf, sen får vi se hur det blir)

Nu ska jag äta lunch, spagetti och mammas goda köttfärssås!

PUSS /sofierunnzell


jag i fredags innan jag drog till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0