SLÅ KLACKARNA I TAKET.

Nu har jag precis kommit hem efter en mysig dag med mina flickor.
Efter senaste inlägget så kollade jag och Mirna på vääärldens skönaste film, haha så sjukt rolig!! (kommer tyvärr inte ihåg vad den hette..) Efter det åkte jag ner till esplanaden och mötte upp Thess, otroligt skönt att få träffa bruden igen och snacka om allt mellan himmel och jord. Vi gick iaf och satte oss på en bänk i solen och chillade galet, Mickaela (stavning?) kom också och joinade oss ett tag! :) Klockan fyra skulle Thess på utv. samtal så då satt jag och M och snackade skit tills klockan fem när Thess var klar. Vi fick skjuts till vätterstranden av Magnus, hennes fosterpappa, så vi satt där och pratade ett tag tills vi kom på att vi ville till stan ist. På bussen träffade vi på Emelie och hennes kompis Natta (stavning?xd) så ist för att jag och Thess satte oss någonstans själva så var vi med Emelie, Natta, Sahra & Sandra hela dagen.. Vi gjorde inget speciellt, satt bara i solen och stekte och snackade skit :) Myyyckeett som har hänt sen sist jag träffade mina saknade tjejer.

Vid halv åtta skulle alla åka hem, och eftersom att jag var i stan och skulle sova hos min älskling inatt som också bor där så tänkte jag att jag kunde åka till han redan då.. istället för klockan nio när jag egentligen skulle det. Så jag ringde till honom och kollade om det var OK, men han satt och spelade. Så vi bestämde att jag sover hos honom imorgon ist. Innan bussen kom sprang jag och Thess iväg till mcdonalds och köpte en cheseburgare, sen tog jag samma buss som Thess hem :)

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla om det finns något roligt på tvn,
smell you later babes!! :)

Puss //sofierunnzell


jag saknar paradiset, jag saknar thailand, jag saknar folket.


Kommentarer
Postat av: thess

hihi tack för dagen! (L)

2010-04-14 @ 22:04:18
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0