paniic..

Hej alla !

Förlåtförlåt för en sjuuukt dålig uppdatering, men på början på lovet hände det väldigt mycket och jag kände att jag behövde en paus från datorn.. Så jag har alltså inte suttit vid en dator överhuvudtaget sen sist jag skrev ett inlägg (förutom när jag kollat någon buss eller blogg i all stress..).  Och just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om. Lovet spenderades med min älskling tisdag-söndag och innan dess var jag ju i Borås med min mamma!:) Ihandlades mycket fina nya kläder, tex en skinnjacka osv.
Denna veckan är jag ensam hemma, min mamma är på sin skola i Skåne så jag får klara mig på egen hand.. Buhuuu, det är tråkigt. Synd att Mattias dessutom har praktik så han inte kan sova hos mig heller, är heeelt ensam verkligen.
Idag var det första dagen i skolan efter lovet.. Och jag sov hos min bby från igår tills idag.. Han skulle åka till praktiken halv sju vilket betydde att vi gick upp 20 över fem!! Minns inte ens sist jag gick upp så tidigt! ;o Sen åkte jag hem, duschade lite oså. Sen stack jag till skolan och hade lång dag 08.00-16.00 ! När jag kom hem satte jag på en film och däckade på engång! Vaknade vid åtta och fixade lite käk.
Saknar förövrigt min syster och soulmate Thess otroligt mycket, har inte träffat henne sen förra söndagen och nu när vi skulle ses blev hon sjuk :/ krya på dig älskling!

Nästa onsdag, den 21 april, kommer min syster hem från Thailand (bara över sommaren..)
Min älskade syster, en av mina största förebilder.
Mirja Runnzell, jag älskar dig. och jag har saknat dig SÅ mycket.
Det är svårt när man bor 100 mil från sina småsystrar och storasystrarna bor på andra sidan jordklotet.. Jag blir ensam kvar liksom, och A&A som jag kan ringa när jag vill är lite för små för att man ska kunna prata om precis vad som helst med dom. Sanna & Mirja är verkligen dom som betyder mest för mig, finns ingen som förstår mig som dom! :)<3 syskonkärlek forlife.

Nu blir det desperate housewives och ett glas juice :)
puss sålänge!


jag älskar dig mattias, det finns ingen som du - min ängel!<3

Kommentarer
Postat av: thess

saknar dig med <3

2010-04-13 @ 21:46:08
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0