onsdag

Hellu.

Sitter just nu hemma och gör ingenting, slutade vid tolv idag så har varit hemma ett tag.. :) Väntar på att klockan ska bli fem, då drar jag och träffar bby, jenny, josse och massamassa folk vid atollen och firar guldet, alla ska ju vara där, dom räknar med att det kommer vara runt 50tusen pers.. ;o Kommer vara massa uppträdanden och laget kommer osv! :D Sjukt nice.. Denhär veckan har det inte riktigt hänt något speciellt att berätta om,  förutom att i måndags var vi  hos Bojan och Jasmin och hade tacokväll och käkade godis, kollade film och sånt. Riktigt mysigt.. Och igår var jag hemma och umgicks med mamma och mirja :) .. Skulle egentligen varit med Thess men jag har inga gratissms eller pengar på mobilen och hon hörde inte av sig så det blev inte så.. tråkigt som fan.

Nu ska jag gå och vika in tvätt, och fixa i ordning mig och grejer.
Puss //sofierunnzell



jag just nu, haha.

Kommentarer
Postat av: thess

måste vara snart älskling (L)

2010-05-01 @ 13:42:27
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0