lov!

Hejhej.

Förlåt igen för dålig uppdatering..
Hur som helst, igår efter förra inlägget åkte jag ner till esplanaden och träffade thess och några andra ett tag.. Sen hämtade mamma upp mig så åkte vi och kollade på avtar 3d (det var överraskiningen), det var hur häftigt som helst och filmen var skitspännande.. men tror inte att jag skulle uppskatta den på samma sätt om jag såg det utan 3d.. Bion slutade tjugo över elva så då åkte jag hem och däckade i sängen på en gång, var verkligen helt död efter bion..

Idag har jag vara varit i skolan.. På idrotten idag skulle vi vara på rosenlundsbadet och simma men när vi kom dit var inte läraren där (ovanligt? NEJ..) Så alla vi som hade varit där åkte till waynes och fikade och såntdär!! :) Nästa lektion skulle inte börja förens om tre timmar så..  Sen åkte jag och Josse till Torpa i ungefär en timme och träffa min älskling.. sen åkte vi tillbaka till skolan, och nu sitter jag här! :)

Efter skolan ska jag möta upp thess sen ska vi hem till mig ett litet tag tror jag, sen ikv ska vi umgås lite med Josse och hennes kompis Amanda, blir nog trevligt:) .. och imorgon bär det av till Borås.

Vi hörs senare,
kyss.

Kommentarer
Postat av: thess

det blir niiice :D

2010-04-01 @ 14:12:10
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0