hey! i made it.

Kom precis hem efter en sjuukt onödig dag i skolan.. På sista lektionen fick jag veta hur mycket frånvaro jag har, blev helt jävla överraskad, hade bara 0,5% frånvaro! :D stolt över mig själv fan.. Nu sitter jag och lyssnar på R.kelly - Im the world´s greatest, gammal låt jag vet, men så sjukt bra är den. Ska snart ringa min älskling och kolla hur det blir idag, vilken tid jag ska till han osv :) Nu ska jag sätta på mig på balkongen med ett glas juice och steka lite!

PUSS!


MATTIAS BARK, jag tror aldrig du kommer förstå hur mycket du betyder för mig älskling.


[Förstår inte vad problemet är med folk som inte kan komma fram och kolla mig i ögonen och säga sin åsikt, utan ist säger det till kompisar så jag får höra utav dom. Jag har mognat, jag har blivit ärlig, tycker jag något så står jag för det och säger det till personen (så länge det inte sårar), annars håller jag käften om det. Det verkar tyvärr som att det tar ett jävla bra tag för vissa folk att mogna... Och jag menar inte någon speciell, det finns sååå himla många. TYVÄRR.]


Kommentarer
Postat av: thess

HIHI i know det sista :)

2010-04-16 @ 00:39:38
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0