hellu..

Kom precis hem från min älskling, sov hos honom inatt. Just nu sitter jag och väntar på att Natta ska komma så ska jag umgås med henne ett tag..

Igår åkte jag somsagt till stan och firade GUUULDEET, Sabina kom hit sen tog vi bussen mot stan, mötte upp Jenny och Jonas som hoppade på samma buss som oss. (Dom är förövrigt världens gulligaste par!) När vi kom till stan mötte vi Bark, Nisse, André och Ida (hoppas inte jag glömt någon nu..) träffade även på typ aaallaaa jag känner där.. Och det är sjukt vilken härlig stämning det var, alla var kompisar med alla, alla snackade med alla, alla sjöng tillsamans, alla var glada, alla firade tsm, det var bäst, allt var så underbart! Synd att det bara kan hända högst en gång per år.. it sucks! Iaf, vi var överallt på stan och firade, vid typ tolv stack vi till harrys och stod där utanför och väntade på att spelarna skulle komma & kollade på alla raketer och allt, nice vare.. vi var där tills ca. ett när min älskling ville hem för att han var trött och dom fortfarande inte hade kommit, så jag och han gick mot Torpa :) Men vi hade turen och fick se dom ändå, för längst bort där det typ inte stog nån, där kom dom - precis när vi gick förbi! Sen gick vi iaf hem och chillade lite, och sen  sov. Vaknade sent idag, vid klockan två.. käkade, chillade och satt i solen och stekte. Sen åkte jag hem..

Tack ALLA för kvällen igår! DET VAR SÅ JÄVLA UNDERBART, SÅÅÅ NIIIIIIIIIICE. TAKE ME BACK.
TACK ÄLSKLING, TACK MINA BRUDAR, TACK HV, TACK JKPG, TACKTACKTACK! <3


Ska möta natta nu! <3 vi höööörssss.
puss //sofierunnzell
(och JA, jag vet.. det blev ett cpinlägg som är sjukt svårt att läsa, HAHA :))



HAHA, införskaffade mig en hvtröja igår också ;)
fettsvårt att ta en bild med camen där man ser vad det står bara, höhö.
står iaf; HV71 svenska mästare 2010
och i stjärnorna står det; 95 04 08 10
aa, intressant jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0