för mycket tankar

Jag är utbränd och ledsen fast du vägrar se.
Inte bara du som gråter, fan jag orkar inte mer.
Men jag skrattar ändå, du vet att Sofie är glad,
jag letar efter solen men det regnar idag.
Min själ den är trasig, den brister dagligen och
jag vet inte om den nånsin kommer bli bra igen.

Har inga tårar kvar, mina ögon har torkat.
Jag ber till gud att han ger mig hjälpen så jag orkar.
Men du har inte tid, du hinner inte nu..
Jag gråter men du drar iväg utan ett ljud,
jag är ockuperad, utan dig kan inte leva alls.
Men du sket i det jag sa och du kasta din chans.

Du fanns inte då, jag fick klara mig själv.
Men du behöver inte, jag vill inte ha någon hjälp.
Så jag sitter själv med ångesten som dödar inuti.
Jag orkar inte längre, ärligt detta tar mitt liv.
Så många gånger som min trygghet åkt ifrån mig,
så många gånger som jag tänkt ta mitt liv.
Men jag stannar kvar tack vare ni..


Nu ska jag lägga mig i sängen och tänka, i min ensamhet..
Godnatt, vi hörs imorgon eller när jag mår bättre.
Peace.



Kommentarer
Postat av: thess

gumman <3

2010-04-16 @ 00:29:00
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0