:'(

Alla gånger jag har slagits med tankar andra sagt om dig,
då jag tog din sida då jag faktiskt trodde på dig.
Men du lurade mig bra då jag trodde att vi dela nått som kallas vänskap..
Att jag tog din sida varje gång det borde väl räcka,
jag fattar det inte än, allting känns så värdelöst.
Du måste vara duktigt dum i huvudet fitta,
vi hade ett vänskapsband det bandet är nu rivet!
Som jag ser dig nu så förtjänar du fan ingenting,
för jag kommer släppa allt, att du ens fanns till.
Jag menar gud måste gjort ett misstag, det misstaget var du!

Nästa gång du får problem, det är bäst att du klarar dom själv.
Jag höll din rygg, du höll min rygg, det var alltid de som kom först.
Men nu finns inget kvar, så försvinn ditt smuts!

Jag skulle lyssnat på dom andra, det dom sa om dig var sant.
Men att du skulle gå så här långt.. du är fan inte sann.
Jag hoppas att ditt dåliga samvete följer dig i graven,
jag trodde vi var vänner, men du kasta dig i skiten.
Jag vill bara veta hur fan du resonerar,
innan jag släpper detta bakom och lämnar det.
Håll dina vänner nära men fienderna närmare!

Kommentarer
Postat av: thess

sofie vad har hänt ? <3

2010-04-16 @ 00:30:58
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0